Współpraca z Poradnią Psychologiczno-Pedagogiczną
Placówka nasza współpracuje z Poradnią Psychologiczno - Pedagogiczna
nr 5 w Łodzi przy ulicy Kopernika 40 - pedagogiem p. Maciejem Kuliberdą.
Kontakt e-mali m.kuliberda@ppp5.elodz.edu.pl
Kontakt tel. 42 637 16 08
Ponadto możecie Państwo skorzystać z bezpłatnej pomocy i wsparcia specjalistów Zespołów Wczesnego Wspomagania Rozwoju - logopedy, surdologopedy, psychologa, fizjoterapeuty, oligofrenopedagoga, tyflopedagoga, surdopedagoga.
UMŁ Wczesne wspomaganie rozwoju
W ramach Projektu: „Przystań DiM” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego powstało Centrum pomocy dla dzieci i młodzieży przy ul: Mielczarskiego 35 w Łodzi. Placówka rozpoczęła swoją działalność na I poziomie referencyjności i świadczy bezpłatną pomoc psychologiczną dla dzieci i młodzieży zamieszkującej lub uczącej się na terenie dzielnic Śródmieście, Polesie i Bałuty. Oferta jest bezpłatna i skierowana dla dzieci i młodzieży do 21 roku życia (pod warunkiem kontynuacji nauki) oraz ich rodzin. Wizyta w Centrum może odbyć się wyłącznie po uprzednim telefonicznym kontakcie z Rejestracją Centrum, wykonanym przez rodzica lub opiekuna prawnego dziecka do 18 r.ż.
Kontakt tel. 42 616 35 35
Szanowni Państwo,
Fundacja SYNAPSIS zaprasza rodziców małych dzieci (do 5. roku życia) na bezpłatne konsultacje ze specjalistami – telefonicznie lub online. Konsultacje odbywają się w ramach kontraktu NFZ, dlatego skorzystanie z nich wymaga wypełnienia ANKIETY ZGŁOSZENIOWEJ. Po jej wypełnieniu i odesłaniu skontaktuje się z Państwem pracownik Ośrodka celem umówienia terminu teleporady.
Fundacja SYNAPSIS działa od ponad 30 lat. Pomaga dzieciom i dorosłym osobom w spektrum autyzmu, prowadząc diagnozę, specjalistyczną terapię i rehabilitację, a także wspierając rodziny swoich podopiecznych. Poprzez dziesiątki kampanii społecznych i akcji buduje świadomość społeczną na temat autyzmu oraz uwrażliwia innych na odmienność osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu, dążąc do włączenia ich w życie społeczne. Jej największym sukcesem jest obniżenie wieku diagnozowania dzieci do około 2 lat.